Mai exact...

Mai exact, cadouri ce se vor a fi unicat, create special pentru persoana care le primeste. De mai multi ani, plictisita de aceleasi obiecte pe care le gaseam pe rafturile magazinelor, am inceput sa creez, pentru persoanele dragi mie, cadouri. Si cand nu am avut timp sa creez, am avut grija sa pun suflet macar in ambalajul cadoului, pentru a-l face special. Si stiu ca sunt si persoane care nu au timp - sau inclinatie - pentru a face asta, dar ar vrea sa daruiasca un cadou din suflet, un cadou altfel. Va invit sa cautati printre ideile de pe acest blog acel cadou. S-ar putea sa gasiti ceva ce ati putea face repede si la care va pricepeti. Si daca, totusi, nu il gasiti aici, trimiteti-mi un email (aveti datele la rubrica de contact) cu cateva date despre persoana careia doriti sa ii faceti cadou - cu cat mai multe, cu atat mai bine, si va voi raspunde. Asta deoarece, de multe ori, imi vin ideile de cadouri in functie de persoana "beneficiara". Mai ales ca nu aveti nimic de pierdut, daca doar trimiteti un email. Si nici eu, in afara de putin timp. Daca nu cautati nimic anume si sunteti doar in vizita, sper sa va placa ce vedeti.







vineri, 22 octombrie 2010

Cadou pentru copii - grafic de crestere


In principiu, este bun de daruit copiilor care sunt in crestere, peste 1 an, cu inaltime pana in 155 cm. Este un grafic de crestere, desenat cu personaje de desene animate. Cel din imagine este cu personajele din Winnie the Pooh - deoarece camera fetitei careia i-am facut acest cadou avea ca tematica aceste desene animate. Este din lemn, grosime 1 cm, latime 20 cm, inaltime 80 cm.
A, sa nu uit! Fotografia este facuta inainte sa ii pun si liniutele - acestea incep de la 75 cm si sunt din cm in cm.
Cum se face? Destul de simplu, doar ca va trebuie ceva talent la desen. Am cumparat o scandura de lemn natur, cu dimensiunile mentionate mai sus, am cautat personajele pe internet - mi-am ales niste desene reprezentative, astfel incat sa le pot pune in copac. Am desenat copacul, apoi am reprodus personajele - daca nu le puteti desena uitandu-va la poza si desenand-o, cred ca se pot copia cumva cu indigo. Dupa care am pictat-o cu vopsea acrilica, am facut si liniutele - din cm in cm. Si cam asta a fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu