Mai exact...

Mai exact, cadouri ce se vor a fi unicat, create special pentru persoana care le primeste. De mai multi ani, plictisita de aceleasi obiecte pe care le gaseam pe rafturile magazinelor, am inceput sa creez, pentru persoanele dragi mie, cadouri. Si cand nu am avut timp sa creez, am avut grija sa pun suflet macar in ambalajul cadoului, pentru a-l face special. Si stiu ca sunt si persoane care nu au timp - sau inclinatie - pentru a face asta, dar ar vrea sa daruiasca un cadou din suflet, un cadou altfel. Va invit sa cautati printre ideile de pe acest blog acel cadou. S-ar putea sa gasiti ceva ce ati putea face repede si la care va pricepeti. Si daca, totusi, nu il gasiti aici, trimiteti-mi un email (aveti datele la rubrica de contact) cu cateva date despre persoana careia doriti sa ii faceti cadou - cu cat mai multe, cu atat mai bine, si va voi raspunde. Asta deoarece, de multe ori, imi vin ideile de cadouri in functie de persoana "beneficiara". Mai ales ca nu aveti nimic de pierdut, daca doar trimiteti un email. Si nici eu, in afara de putin timp. Daca nu cautati nimic anume si sunteti doar in vizita, sper sa va placa ce vedeti.







marți, 19 octombrie 2010

Un cadou pentru botez


Ideea le apartine americanilor - este vorba despre un tort facut din scutece de unica folosinta, prosop de baie, o paturica, un body si un tricou si diverse cadouri. In cel din fotografia alaturata am pus si un sapun pentru bebelusi, niste jucarele, un biberon si floricele si panglici, pentru ornat.
Pentru instructiuni, aveti mai jos un filmulet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu